Не
Известие
Collapse
No announcement yet.
Как да преценя - дали климатика има нужда от допълване?
Collapse
X
-
Тогава трябва ли да ходя да ми изтегли малко, или да си карам така. Защото ми каза, че толкова го дават, а пък на колегата му направил проблем?Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now
Comment
-
Първоначално публикувано от pecigsxr Покажи съобщениеуж на мой приятел,негов приятел-30лвAlfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now
Comment
-
добре де значи моя климатик има проблем
та специалистите могат ли да дадат менение какво да правя
от 5 години не е презареждан
навремето чак клапаните бяха ръждясали от не ползване на компресора
като го включиш от духалките духа 6 градуса
на всичко отгоре дори е с R12
та питам аз защо все още работи?
Comment
-
Предполагам искаш да кажеш с R22
А за това че работи е похвално значи има много малки загуби или никакви което е доста голяма рядкост при полухерметичните компресори където се разчита на гумени уплътнения за хемeтичността на компресораAlfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I)My love
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщениедобре де значи моя климатик има проблем
та специалистите могат ли да дадат менение какво да правя
от 5 години не е презареждан
навремето чак клапаните бяха ръждясали от не ползване на компресора
като го включиш от духалките духа 6 градуса
на всичко отгоре дори е с R12
та питам аз защо все още работи?
Май щот не си ходил на маЙстОррррр........
Че виж ко става с колегите......
То за съжаление в БГ. съвестните МаЙстОри, трудно се намират...........
Тук искам да подчертая, че не искам да засегна или обидя никой.......
Просто, за съжаление повечето майстори, въобще не уважават труда и парите на клиентите си.....
А тия пари как се изкарват.......... Всеки сам си знае......
Така, че колеги питай те по форумите, винаги ще се намарят колеги които са помогнат, с квот могат..........
Поздрави на всички.sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщениеТака, гледам има спецове по климатиците тук. Нормално ли е перката да включва на 15 атмосфери налягане?
Иначе и аз си мислех, че не ми работи климатика 1г., докато колегата kartell не ми помогна да реша, че нищо няма да му се пипа докато духа студено. Иначе на 4 и да върти въздуха вътре в купето ми дава ~8градуса, като му се даде газ отива и на 7.5 и докато духа студено няма за какво да се пипа. Иначе на 17 (бара или атмосфери, и аз не знам точно какво налягане е)си пуска перката, на 14 мисля, че я спира и така, дано съм бил полезен. Без проблеми, ако бях отишъл някъде другаде щяха да ме друснат 50 за смяна на фреон.Last edited by raiders; d.m.y г., 22:59.sigpic
ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
0889 636 093
Comment
-
Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщениеПредполагам искаш да кажеш с R22
А за това че работи е похвално значи има много малки загуби или никакви което е доста голяма рядкост при полухерметичните компресори където се разчита на гумени уплътнения за хемeтичността на компресора
докато новите работят с R134a
просто в тази тема се написаха много заблуди при това от хора които с това се опитват да си вадят хляба
относно
Как да преценя - дали климатика има нужда от допълване?
при работа на място и около 2000 оборота на двигателя, ако от средните духалки излиза въздух с температура 8-11 градуса по Целзии то всичко е наред
другото което трябва да провериш е дали се включват и двете степени на охлаждането на кондензатора(радиатора), защото горното може да се изпълни ако ти работи и само втората тепен
ако след този тест някой ти каже нещо друго, му го поискай в писмен вид и подай жалба в комисията за защита на потребителите
Comment
-
Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщениене напротив искам да кажа, че работи с R12
докато новите работят с R134a
просто в тази тема се написаха много заблуди при това от хора които с това се опитват да си вадят хляба
относно
намираш термометър, но не такъв да си мериш телесната температура
при работа на място и около 2000 оборота на двигателя, ако от средните духалки излиза въздух с температура 8-11 градуса по Целзии то всичко е наред
другото което трябва да провериш е дали се включват и двете степени на охлаждането на кондензатора(радиатора), защото горното може да се изпълни ако ти работи и само втората тепен
ако след този тест някой ти каже нещо друго, му го поискай в писмен вид и подай жалба в комисията за защита на потребителитеsigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщениеПредполагам че не знаеш, но има една малка но значителна разлика в компресорите за R12 и 134а!Освен това има нещо друго, надали някой знае кога е правен ремонт на компресора на автомобила му!Никой не знае кога ще му изпусне игличка или осово уплътнение, обаче практиката показва, че 90% от климатиците са тотално амортизирани.
но пък за това няма да кача човека на черешата, а ще му направя първо най-елементарният тест на системата
след това ако се наложи ще му обясня колко скъпи с колко неясен изход ще е ремонта на системата му.
Comment
-
Първоначално публикувано от melenikos Покажи съобщениеИма ли разлика м/у количеството фреон в компресора на 1.9, съответно и на 2.4жтд.
Питам защото вчера и аз ходих е така за преглед и ми сложи 650гр.(200гр. ми бяха изчезнали).Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеНеПървоначално публикувано от melenikos Покажи съобщениеТогава трябва ли да ходя да ми изтегли малко, или да си карам така. Защото ми каза, че толкова го дават, а пък на колегата му направил проблем?Audi A6 3.0 TDI
Infiniti FX35
Comment
-
Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщениеАко меренето на температурата е тест, здраве му кажи!Не знам как работиш и колко разбираш, но за мен "неясен изход след ремонт" не съществува!
ти сигурно си по квалифициран от сервизните инженери на Фиат Груп.
дори колегата го е дал много преди мен
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеЕто едно полево тестче което може сам да си направиш
http://alfaromeo-bg.com/forum/attach...6&d=1279745499
Comment
Comment